Uprzejmie informujemy, że PUP Sochaczew udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, odpowiadającą wymogom określonym w art. 63 paragraf 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego, którego treść jest następująca:
"Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych."
W związku z powyższym treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:
- osoby (imienia i nazwiska) od której pochodzą,
- adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i nr domu),
- przedmiotu sprawy, której dotyczy.
Wszelką korespondencję można składać:
- listownie na adres:
Powiatowy Urząd Pracy
ul. Kusocińskiego 11
96-500 Sochaczew
- osobiście na dzienniku podawczym w siedzibie Urzędu (I piętro pokój 38)
- pocztą elektroniczną na adres: wash@praca.gov.pl
- faxem na nr telefonu (46) 862 24 24
- za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej na portalu EPUAP
Wszystkie pisma po dekretacji przekazywane są do odpowiednich pod względem merytorycznym komórek organizacyjnych
i tam rozpatrywane.